STYLE BY MARTINA

Mitt namn är Martina Alftberg och är född 1993. Min vardagliga blogg hittar du här
Här på bloggen kommer ni hitta handtillverkade smycken utav mig som finns att köpa till ett bra pris. Om ni är intresserade av att köpa något/några smycken så kan ni kontakta mig på : [email protected] . Ni får tillbaka ett berkreftelse mejl så fort som möjligt.. För att underlätta beställningen kan ni använda er utav exempel mallen där nere.

Namn: (ditt namn)
Adress: (dit du vill att din leverans ska skickas)
Beställning: Förklaring vilket smycke du vill ha och vilken storlek smycket ska vara (Tex. Armband- 18cm)
(Evuntuell Rabatt kod) : ....


FRAKTFRITT INOM SVERIGE! Och Levereras alltid i smyckespåse.

Kommentarer



MITT NAMN ÄR:
Kom ihåg mig?

MIN MEJL ÄR:

DU HITTAR MIG:

Kommentar: